پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112202
ولايتي: هر تغييري در رابطه ايران با آمريكا بايد از طرف مقام معظم رهبري اعلام شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 911

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از  خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي‌اكبر ولايتي امروز در حاشيه مراسم افتتاحيه دوره دكتراي دانشگاه عالي دفاع ملي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اينكه يك گروه ضدبشري و تروريستي را از ليست گروههاي تروريستي خارج كنند و اين گروه بدنام و دوره‌گرد سياسي را بپذيرند، نشانه شكست آمريكاست.

وي درباره سياست جمهوري اسلامي ايران در قبال رابطه با آمريكا نيز گفت: سياست كلي جمهوري اسلامي مثل گذشته است و هيچ تغييري نكرده و هر تغييري هم در اين زمينه بخواهد صورت گيرد بايد از طرف مقام معظم رهبري اعلام شود.

ولايتي همچنين درباره مذاكرات ايران با گروه 1+5 اظهار كرد: ايران هيچ‌گاه از ابراز تمايل براي مذاكره خودداري نكرده است و هرگاه آنها اعلام كنند كه مي‌خواهند مذاكره كنند، ما استقبال مي‌كنيم.

مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل در برابر اين پرسش كه "آيا سياست ايران در مذاكرات تغيير خواهد كرد؟" پاسخ داد: سياست ايران كاملا ثابت است و آنچه كه ايران بر آن پافشاري مي‌كند، حق استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌يي در چهارچوب ان‌پي‌تي است و ما به آن متعهد هستيم و اين سياست تغيير نمي‌كند.

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html